کد خبر : ۲۲۱۵۷۴ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ ساعت ۱۶:۰۵

فرمانده نیروی انتظامی دزفول خبر داد:
دستگیری سوداگر مرگ سابقه دار در دزفول/ تقدیر از اهالی کوی مدرس و ولی آباد دزفول برای همکاری با نیروی انتظامی

فرمانده نیروی انتظامی دزفول از دستگیری یک سوداگر مرگ سابقه دار در یکی از مناطق این شهرستان خبرداد.

 دستگیری سوداگر مرگ سابقه دار در دزفول/ تقدیر از اهالی کوی مدرس و ولی آباد دزفول برای همکاری با نیروی انتظامی

سرهنگ علی الهامی در گفتگو با خبرنگار شبکه خبری دز(دز ان ان)، اظهار کرد: ظهر امروز چهارشنبه طی یک عملیات غافلگیرانه و مشترک ازسوی پلیس مواد مخدر و یگان امداد دزفول، سوداگر مرگی که همواره اقدام به خرید و فروش مواد مخدر درسطح شهرستان و بویژه کوی مدرس می کرد با همکاری جوانان همیشه در صحنه کوی مدرس دزفول در مخفیگاه خود به دام پلیس افتاد.

وی بابیان اینکه از این مجرم سابقه دار مقادیر زیادی موادمخدر ازنوع هروئین و شیشه کشف و ضبط شد، افزود: وی پس از دستگیری برای تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شهرستان شد.

فرمانده انتظامی دزفول به نقش مؤثر جوانان و اهالی کوی مدرس در شناسایی و معرفی این سوداگر مرگ به نیروی انتظامی اشاره و تاکید کرد: ساکنان کوی مدرس دزفول به دلیل نگرانی ازافزایش حضور توزیع کنندگان موادمخدر دراین منطقه خود وارد عمل شده اند و همواره با ارائه اطلاعات به نیروی انتظامی شهرستان نقش بسیار مهمی در شناسایی این مجرمان دارند.

تقدیر از اهالی کوی مدرس و ولی آباد
سرهنگ الهامي همچنین تاکید کرد: وجود فراوان افراد مجرم و سابقه دار در کوی مدرس و ولی آباد دزفول دلیلی برای نادیده گرفتن قشرزياد مردمان غیور و بافرهنگ در این مناطق نمی شود بنابراین نباید ناامنی های موجود در دو منطقه مذکور را به تمام ساکنان آن تعمیم داد.

وی درادامه از در صحنه بودن ساکنان 2 منطقه محروم ولی آباد و مدرس و تعامل همیشگی آنان با نیروی انتظامی در جهت برقراری امنیت پایدار تقدیر کرد.

سرهنگ الهامي در پایان  با بیان اینکه نیروی انتظامی دزفول  بیدار است و با تمام توان به مبارزه با مظاهر جدي فساد از جمله موادمخدر و سرقت خواهد پرداخت، گفت: نیروی انتظامی دزفول با تلاش شبانه روزی تمام موارد ناامنی و ناهنجاری رادر سطح شهرستان رصد می کند و اجازه فرصت طلبی به مخلان نظم و امنیت را نمی دهد.

برچسب ها: سرهنگ علی الهامی فرمانده انتظامی دزفول